Bos amigos


                                       Bos amigos teño cerca.

                                       Bos amigos teño lexos.

                                       Bos amigos teño xá

                                       deitados n-o cementerio.


                                       Bos amigos com-os teus.

                                       Bos amigos teño eu.

 
                                       Un é xornaleiro en Lugo.

                                       Outro abogado en Madrid.

                                       E o que teño mais cerquiña,

                                       ese é probe com’a mín.


                                       Bos amigos com-os teus.

                                       Bos amigos teño eu.


                                       Aquel que está deitadiño

                                       a sombra d’aquel ciprés,

                                       d-os amigos que che lembro

                                       o millor eracho él.

 
                                       Bos amigos com-os teus.

                                       Bos amigos teño eu.


                                       Tres amigos eu recordo.

                                       Tres nomes recordarei.

                                       Tres y-almas están co-a miña:

                                       Non che teño envexa ¡ei!

 
                                       Bos amigos como-os teus.

                                       Bos amigos teño eu.