Poetas novos


                Eu son home


                                       que tamén foi rapaz.

                                       Pro sempre falei de maneira

                                       que m´entenderan os demais.


                                       Xá me doen os riles

                                       de ler cousas sin senso

                                       ditas por xente nova,

                                       e penso

                                       qu´agora a Poesía

                                       está tola.


                                       Quixen entendere o que din

                                       os vates da hora,

                                       mais non puiden, e entón

                                       pensei que era millor

                                       pubricar a miña canción xorda.

 
                                       E salín o sol,

                                       e xá m´entendo,

                                        e non me importa berrar

                                       eu soio, o vento.


                                       Aló a xente nova co seu cantar.

                                       Eu xá estou ledo

                                       anque coiden que son un tolo

                                       que berra soedades

                                       o ceio.

 
                                       ¡Que digan!

                                       Eu son un xograr úneco

                                       pechado n´un castelo

                                       de ferro.

                                       ¡Eu ben sei pra que berro!.