O meu falar


                                       O meu falar tamén é da Terra Chá.

                                       E un falar que ten o xeito

                                       do vento

                                       que fai tremer d,amor

                                       n,a primaveira

                                       as follas dos loureiros.

 
                                       O meu falar foi pequeno n,as terras altas

                                       de Villalba.

                                       Hai quen dí que é un falar vello,

                                       de labrego,

                                       que naceu co castelo.

 
                                       E eu quero falar da maneira

                                       que falaron meu pai

                                       e meu abó,

                                       pois d,aprendin,d,eles a carón,

                                       n’as postas do sol.


                                       O meu falar é da terra villalbesa

                                       onde Fernán Ruiz de Castro, o Bóo,

                                       sentou un castelo

                                       pra qu’arredor medrara a vila

                                       co tempo.


                                       Eu falo o meu falar anque a xente

                                       que naceu lonxe d’esta terra

                                       coide que falo mal.

                                       ¡Hai moitos xeitos de falar

                                       n’a Terra Chá!


                                       O meu falar nin é galego

                                       nin é castelán,

                                       pro é o lenguaxe de meu pai

                                       que xa dorme envolto n’a terra

                                       da Terra Chá.


                                       E eu non deixarei de falar
 
                                       c’unha d’estas maneiras

                                       que se falan n’a Terra Chá,

                                       onde naceu e morreu

                                       meu pai.