Poema pra navegar



Hei de baixar ó teu río
si me agardas na ribeira
pra darche nun bucariño
as rosas do meu poema.

                                         I heite de levar
                                         a cantar
                                         do teu río pró meu mar.

Navegaréi o teu río
na barca do pensamento
e levaréite comigo
camiño do mar aberto.

                                         E tí levarás
                                         o cantar
                                         do teu río pró meu mar.

E levaréite comigo
camiño do mar maior
pra que tí sepas dos bicos
do vento, do mar i o sol.

                                         E tí cantarás
                                         o cantar
                                         do teu río no meu mar.

Eu moreno e tí morena
do sol, do mar e do vento,
voltaremos pró teu río
nunha barquiña de felgos.

                                         E tí deixará
                                                                       o cantar
                                                                       do teu río no meu mar.