Xa me vou indo só


Meu amor:
Xa me vou indo só
xa me vou indo ...
A morte agarda leda
por mín
no fondo do camiño.

Qué longo e medoñento
iste meu camiñar sin compañeira
na percura da morte
os camiños tan valeiros
sin tí
os camiños tan senlleiros
sin tí
da Terra Cha longa e tristenta.

Qué longo se me fai iste camiño
na percura da morte
sin tí, meu doce amor moreno,
rapaza que aledabas os meus intres
sorrindo e falando á miña veira
mentras me ollabas docemente
facéndome esquecer coa tua ledicia
antergas mágoas e lembranzas vellas.

Mais non lle hai que facer.
Teño que ir indo só
teño que ir indo ...
Ise é o meu destiño.
Ela agarda por mín
a morte negra
no fondo do camiño.

Escoita, meu amor,
escoita un intre:
Si queres que te bique
cando a morte me segue
no camiño
olla pró ceo polas noites
moi fixo.
Dende unha estrela
heiche mandar un bico.