I a nao a navegar


Meu amor, a outra noite
cheiraba o vento a sal
e sin querer, desperto,
eu púxenme a soñar
que unha nao nos levaba
pró alén, polo mar,
tí e máis eu na proa
i a nao a navegar.

                                      Mariñeiros sin medo,
tí e máis eu na proa
e de patrón o vento.

¡Ai, meu amor, si os soños
se trocaran verdá
i o soño que soñéi
fora unha realidá!:
Os dous xuntos na proa
i a nao a navegar
fuxindo con nosoutros
de beira a beiramar.

                                     Mariñeiros sin medo,
                                     tí e máis eu na proa
                                      e de patrón o vento.

A brilar nos teus ollos
a estrela polar.
Eu a roubarche bicos
mollados de mar.
Tí e máis eu na proa
i a nao a navegar.

                                   Mariñeiros sin medo,
                                   tí e máis eu na proa
                                   e de patrón o vento.