Panxoliña inxel


Polas outas serras
polas terras chas
ceibaréi ó vento
canciós de Nadal
pra arrolar ó Neno
nado nun pallar.
                                    Cantar cantarei
                                    á miña maneira
                                    na noite senlleira.
Cantigas de berce
doces panxoliñas
cantarei pro Neno
na noite belida
chea de sorrisos
da Virxen María.
                                    Cantar cantarei
                                    á miña maneira
                                    na noite senlleira.
Pola encosta longa
polo fondo val
cantarei cantigas
de terra e de mar
pra arrolar ó Neno
que dorme no chan.
                                   Cantar cantarei
                                   á miña maneira
                                   na noite senlleira.
Pra decirlle ó Neno
que lle teño lei
que creo que é Deus
e home tamén
esta Noiteboa
cantar cantarei.
                                  Cantar cantarei
                                  á miña maneira
                                  na noite senlleira.