Témolo todo, compañeira


¿Lémbraste, meu amor? Dixeche:
Eu non teño ren, meu compañeiro.
Nin cartos, nin negocios, nin casa,
nin porta, nin fiestra ...
Non son ... propietaria de nada.

¿I o amor, compañeira?
¿I o amor dos dous
pensas que non e ren,
que non é nada?
¿Pensas que o noso amor
non pode
encher o mundo enteiro
e trocalo de xeito
que todo deus aprenda
a vivir
sin cartos, sin negocios,
sin casa,
sin portas e sin fiestras
e sin teito,
sin ser nin anceialo
propietario de nada?

E aínda que eisí non fora ...
¿Qué? ¿Que nos importa a nós?
A nós, tí e mais eu, senlleiros,
sen ren,
só coa nosa compaña,
só co que somos nós,
tí e máis eu, os dous ...
coas nosas maus xunguidas ...
¿Que falla nos fai nada?

Témolo todo, compañeira.
Témonos nós i eso chega
i é dabondo prá dous,
pra dous que van queréndose,
prá dous,
prá dous que van polos carreiros
da desespranza i a dor
e nembargantes siguen camiñando
porque saben
que indo xuntos sempre,
camiñando xuntiños, con amor,                                                       
o mundo é soio deles,                                                
soio deles ...  
dos dous.